خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش چابهار خبرداد:

مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان چابهار افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۹۰۳

مدیر آموزش و پرورش چابهار از افتتاح مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان چابهار در اولین روز از هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از زاهدان، حسن نوروزی اظهار داشت: خانه معلم فرهنگیان شهرستان چابهار در هفته دولت با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و جمعی از مدیران ادارات و سازمانهای دولتی افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش چابهار در مراسم افتتاح مرکز رفاهی فرهنگیان ضمن تبریک هفته دولت که قله اهدافش اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلام و ایجاد جامعه ای سرشار از عدالت ، نظم و امنیت است، گفت: به منظور تکریم و رفاه فرهنگیان و خانواده هایشان این مرکز رفاهی در کمتر از شش ماه در زمینی به مساحت هزار و 440 متر مربع ساخته و آماده ی پذیرایی فرهنگیان و سایر اقشار جامعه شده است .

وی افزود : احداث پروژه خانه فرهنگیان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در 2 طبقه و 27 سوئیت با امکانات و تجهیزات ( سالن کنفرانس ، آشپزخانه و ...) احداث شده است .

نوروزی، چابهار را از شهرستان‌هایی دانست که به سبب شرایط خاص خود در بسیاری از ایام میزبان گردشگران بسیاری است و در این خصوص گفت : حجم قابل توجه مهمانان نوروزی و تابستانی اهمیت احداث این مرکز رفاهی را دوچندان می کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز