خبرگزاری کار ایران

آمادگی پلیس برای تامین امنیت زوار اربعین در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۵۶۸

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از آمادگی پلیس برای تامین امنیت زوار اربعین در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار جلیلیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: آمادگی کامل برای تامین امنیت زوار اربعین حسینی را در این منطقه داریم، تامین زیرساخت‌های لازم در جاده‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی نیز آمادگی کامل خود را اعلام کرده‌ایم پلیس فراتر از وظایف ذاتی و قانونی خود در حوزه زیرساخت‌ها در قرارگاه‌های فراجا اقدام کرده، استانداری هم ورود کرده همچنین در راستای تسهیل در تردد زائران نیز بازدید از مرز ریمدان و میرجاوه انجام و دستور لازم ابلاغ شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه به تشریح عملکرد پلیس در سال جاری پرداخت و اظهار کرد: در سال جاری 26 باند مواد مخدر نیز منهدم شده و 38 تن و 300 کیلوگرم کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه سرقت‌های خشن، با اقدامات پیشگیرانه و اجرای طرح‌های متعدد در برخورد با این سارقان 16 درصد کاهش سرقت داشته‌ایم.

این مسئول افزود: در مدت فوق یک هزار و 133 قبضه سلاح غیرمجاز که عمدتاً جنگی و تعدادی از آنها نیمه سنگین بوده در استان کشف شده که آمار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

سردار جلیلیان بیان کرد: همچنین امسال 14 باند سازمان یافته قاچاق سلاح جنگی در سطح استان منهدم شده که 71 درصد افزایش عملکرد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: امسال 94 شرور مسلح در سطح استان دستگیر شده که 19 درصد افزایش عملکرد را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد ، همچنین، 17 شرور که در عملیات‌ها مقابل همکاران ما اقدام به تیراندازی کرده‌اند به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون 23 هزار و 600 تبعه خارجی غیرمجاز که از مرز عبور کرده‌اند در استان دستگیر و همه آنها تاکنون طرد شده‌اند که در این زمینه نیز شاهد افزایش 9 درصدی آمار دستگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم. 

سردار جلیلیان بیان کرد: در حوزه تصادفات شاهد کاهش 12 درصدی جمع کل تصادفات در استان نسبت به سال گذشته هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز