خبرگزاری کار ایران

ثبت نام 500 بهره بردار سیستان و بلوچستان برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش حمایتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۶۱۳

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت :در راستای طرح مردمی سازی یارانه ها، وزارت جهادکشاورزی اعطای تسهیلات سرمایه در گردش حمایتی دام و طیور را ابلاغ کرد .

به گزارش ایلنا فرید الدین سلیمی گفت: با عنایت به اهمیت موضوع تاکنون با هدف تأمین به موقع نهاده،  ۵٠٠ نفر از متقاضیان واحدهای پرورش دام و طیور و شیلاتی جهت دریافت قریب به ۶٠٠ میلیارد ریال تسهیلات در سامانه سیتا ثبت نام، و پس از تایید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی ارسال شده است.

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی با توجه به دستور العمل ابلاغی و تسهیل در روند پرداخت این تسهیلات و حذف محدودیت های قبلی،  نسبت به پرداخت این تسهیلات تا سقف ٢٠٠ میلیون تومان بصورت کارت اعتباری جهت خرید نهاده از واحدها و کارخانجات عرضه نهاده‌های دام و طیور و مازاد بر این مبلغ به حساب سامانه بازارگاه واریز تا بهره برداران هیچ‌گونه نگرانی بابت خرید نهاده نداشته باشند.

سلیمی به همه فعالان بخش دام،  طیور و واحدهای تکثیر و پرورش آبزیان توصیه کرد با توجه به فرصت ایجاد شده و حذف محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعطای تسهیلات ازجمله بدهی معوق و چک های برگشتی، به منظور تأمین نقدینگی لازم برای تأمین نهاده واحدهای تولیدی، هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام در سامانه سیتا و مراجعه به بانک کشاورزی،  نسبت به دریافت تسهیلات سرمایه در گردش اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز