خبرگزاری کار ایران

اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس به تصویب نمایندگان رسید

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۰۸۹

اصلاح تبصره ۱ ماده ۱۰۰ برای اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مطرح شده بود که رای‌گیری پیرامون آن با حضور ۲۳۸ نماینده مجلس انجام شد و به تصویب نمایندگان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه جلسه صحن علنی امروز سه‌شنبه ۶ آبان گزارش کمیسیون آیین‌نامه داخلی در مورد طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس ارائه شد.

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مخالفت با این پیشنهاد گفت: ضمن قدردانی و تشکر از زحمات کمیسیون آیین نامه داخلی که زحمات زیادی کشیده‌اند و پیشنهادات همکاران را جمع‌آوری کردند، اما آنچه که اکنون ارائه شده است، چندان اولویت ندارد.

در ادامه جلسه سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در سخنانی پیرامون موافقت با این پیشنهاد، اظهار داشت: همانطور که ریاست محترم فرمودند، مساله اولویت دادن به این طرح است و علت آن هم این است که ما در آینده نزدیک یعنی اوایل سال ۱۴۰۰ بحث انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم، لوایحی که در مجلس مصوب می‌شود با رفت و آمدی که مجلس و شورای نگهبان ایجاد می‌شود ما باید این طرح را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده کنیم.

وی ادامه داد: البته همانطور که اشاره فرمودند قسمت اول اصلاح انتخابات اکنون به صحن علنی آمده است، ما باید قانون انتخابات را اصلاح کنیم. همچنین لازم می‌دانم که تشکر و قدردانی کنم از کمیسیون که آیین‌نامه را اصلاح کردند و با این اصلاح بخشی از نابسامانی هایی که هر دوره در زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری پیش می‌آمد، اکنون دیگر آن مشکلات را نخواهیم داشت.

موسوی لارگانی در ادامه اظهار داشت: از همکاران عزیز و بزرگوار درخواست دارم که به این اولویت رای بدهند، با توجه به اینکه طرح ها و لوایح زیادی را در دستور کار مجلس داریم و اکنون در کمیسیون ها در حال بررسی هستند، نیاز است که ما این طرح را با اولویت در دستور کار مجلس قرار دهیم.

به گزارش ایلنا، گفتنی است که در این اصلاح تبصره ۱ ماده ۱۰۰ برای اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مطرح شده بود که رای‌گیری پیرامون آن با حضور ۲۳۸ نماینده مجلس انجام شد و به تصویب نمایندگان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز