خبرگزاری کار ایران

منتخب سقز و بانه در گفت‌و‌گو با ایلنا:

حاجی‌بابایی بین گزینه‌های ریاست مجلس حواشی کمتری دارد/ میرسلیم شانسی برای ریاست ندارد/ باید انتظار یک رأی هوشمندانه را از نمایندگان داشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۷۱۸

نماینده سقز و بانه در مجلس یازدهم گفت: به نظر می‌رسد میرسلیم شانسی برای ریاست ندارد و رقابت اصلی بین قالیباف و حاجی‌بابایی است.

بهزاد رحیمی، نماینده سقز و بانه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص رقابت‌ها بر سر ریاست مجلس یازدهم، اظهار کرد: اخیراً جلسه‌ای در این خصوص با حضور چند نفر از منتخبان مجلس یازدهم برگزار شد که در آن جلسه ۸ بند برای تشکیل هیأت رییسه و کمیسیون‌ها مطرح شد که اگر آن ۸ بند اجرایی شود، حتماً نتیجه مناسبی حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به رقابت حاجی‌بابایی و قالیباف برای ریاست مجلس یازدهم، گفت: اینها بحث‌هایی است که در حاشیه به وجود می‌آید و تا روز شروع مجلس ممکن است همه حدس و گمان‌ها تغییر کند؛ از آنجایی که رییس مجلس باید در صحن تعیین شود و هرکسی حق یک رأی دارد، ممکن است اشخاص دیگری به عنوان رییس مجلس انتخاب شوند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس اضافه کرد: در مجموع همه منتخبان، دلسوزان نظام هستند و هدف و دغدغه‌شان یکی است.

رحیمی بیان کرد: مردم به مجلس یازدهم بسیار امیدوار هستند، ان‌شا‌الله که بتوانیم پاسخگوی آنها باشیم و انتخاب اصلح و مناسبی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: چون من در شهرستان هستم، نمی‌توانم پیش‌بینی درستی از رییس مجلس داشته باشم اما به نظر می‌رسد میرسلیم شانسی برای ریاست ندارد و رقابت اصلی بین قالیباف و حاجی‌بابایی است. البته اشخاص دیگر مانند نیکزاد را نیز باید در نظر گرفت.

رحیمی با بیان اینکه از نمایندگان باید انتظار یک رأی هوشمندانه داشت، گفت: حاجی بابایی از چهره‌های شاخص است که توانمندی‌های خاص خود را دارد و از نمایندگان تاثیرگذار مجلس دهم بود که حواشی کمتری دارد، امیدواریم این معیارها بتواند به شناخت بیشتر نمایندگان کمک کند و شاهد یک رأی هوشمندانه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز