خبرگزاری کار ایران

با رقابت ۱۶۵ ورزشکار صورت گرفت؛

قهرمانی تیم تهران در المپیاد استعدادهای برتر نجات غریق شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۹۱

المپیاد استعدادهای برتر نجات غریق کشور در قزوین با قهرمانی تیم تهران پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این رقابت‌ها 165 ورزشکار از 30 استان کشور در بخش پسران در استخر تالار شهر به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها تیم تهران با کسب ۲ طلا و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم خوزستان با کسب یک طلا و ۲ نقره و کردستان با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز به مقام های دوم و سوم رسیدند.

در بخش انفرادی این رقابت‌ها در ماده ۱۰۰ متر با مانع دانیال شفیعی از تهران، پوریا بیدستانی از خراسان رضوی و آرتین زمانی از کردستان و در ماده ۵۰ متر حمل آدمک دانیال شفیعی از تهران و آرتین زمانی و پارسا بطی از کردستان اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک با فین دانیال خورده بین و علی حمیدی از خوزستان و ابوالفضل پارسایی از فارس مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و در ماده چهار در ۵۰ متر با مانع امدادی نیز تیم کردستان، خوزستان و تهران مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مراسم اهدای جام و نشان به تیم‌ها و نفرات برتر این رقابت‌ها با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز