خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

قاچاق در هر جامعه و کشوری دشمن اصلی و بزرگ تولید و توسعه است

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۵۴

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در اولین جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در سال جاری در جمع اعضای این جلسه اظهار داشت: بزرگترین و اصلی ترین دشمن تولید در یک کشور پدیده زشت قاچاق در آن کشور است.

به گزارش ایلنا، رستم‌زاد گفت: با توجه به نام گذاری های سال ۹۸ و ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری در خصوص تولید، نشان از اهمیت این موضوع در به تعالی رسیدن کشور دارد که باید با برنامه ریزی و اجرای دقیق قوانین سعی در تحقق شعار سال ۹۹ یعنی جهش تولید در این شهرستان باشیم.

 فرماندار آستارا ادامه داد: از زمان شیوع کرونا و بسته شدن بسیاری از گمرکات کشور، گمرک شهرستان آستارا به عنوان معدود گمرکاتی بود که با تعداد زیادی از کانتینر های صادراتی مواجه شد که با اتخاذ تدابیر لازم و همکاری و هماهنگی های دستگاه های متولی در خصوص گمرک آستارا این کانتینر ها بدون هیچ مشکلی به مقصد خود از این شهرستان مرزی ارسال شدند.

 رستم زاد افزود: شهرستان آستارا پتانسیل و ظرفیت بسیاری در راستای تحقق شعار سال جهش تولید دارد که امیدواریم مدیران دستگاه های متولی با اولویت قرار دادن این شعار و رفع کردن برخی موانع که در راه تولید وجود دارد در افزایش تولیدات صنعتی، کشاورزی و خصوصا فرهنگی در این شهرستان اقدام نمایند.

 حسن رستم زاد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در سال ۹۸ در بندر آستارا توسط بخش خصوصی بیش از هزار میلیارد تومان در بخش بندری سرمایه گذاری شده است که نشان از اهمیت و شتاب این بندر در اجرای برنامه های مدون دولت در بحث صادرات و واردات را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز