خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در پاریس:

محرومیت کشورها از منابع مالی خودشان مانع از تلاش همگانی علیه کرونا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۵۱۱

سفیر ایران در پاریس با بیان اینکه برخی سعی دارند کماکان سیاست‌های تحریمی و فشار حداکثری را با اهداف سیاسی اعمال کنند، تاکید کرد: محروم کردن کشورها از داشته‌های مالی خود و ممانعت از بهره‌گیری آنان از منابع مالی بین‌المللی نشانگر آن است که آنان هنوز نمی‌دانند مبارزه با این درد مشترک در یک تلاش مستمر و همگانی امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی در حساب رسمی توئیتر سفارت ایران در فرانسه نوشت: در نقطه نقطه جهان طی دهه‌ها، کشورها شاهد انواع بلایای طبیعی از زلزله، سیل و... بوده‌اند و جهانیان با هر نیت و نگاهی در امدادرسانی به فاجعه‌دیدگان تلاش و بیان همدردی کرده‌اند.

سفیر ایران در فرانسه با بیان اینکه کرونا به نظر می‌رسد نه صاحب عزایی باقی گذاشته و نه فرصتی برای بیان همدردی و نه حتی امدادرسانی، اظهار داشت: کشورها برای مرگ کرور کرور آدمیان حتی دیگر تسلیت و ابراز همدردی نتوانند. جهان تصویر جدیدی از نگرانی، دلهره، رقابت و اندیشیدن به خود را به معرض دید و تماشای تاریخ و جهان بهم «ناپیوسته» امروز گذاشته است. کشورهای جهان به نسبتی و بی‌توجه به توان نظامی و اقتصادی با این پدیده شوم در مبارزه‌اند.

وی با بیان اینکه برخی سعی دارند کماکان سیاست‌های تحریمی و فشار حداکثری را با اهداف سیاسی اعمال کنند، تصریح کرد: محروم کردن کشورها از داشته‌های مالی خود و ممانعت از بهره‌گیری آنان از منابع مالی بین‌المللی نشانگر آن است که آنان هنوز نمی‌دانند مبارزه با این درد مشترک در یک تلاش مستمر و همگانی امکان‌پذیر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز