خبرگزاری کار ایران

امین زاده:

حضور جوانان در عرصه‌ به قصد کارآمدی باشد نه کارآموزی

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۴۲۱

معاون حقوقی اسبق رییس جمهور گفت: مجلس باید با مقررات زدایی فضای بهتری را برای رونق و گسترش فضای کسب و کار فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام امین زاده حقوقدان، معاون حقوقی اسبق رییس جمهور در نشست جبهه جهادگران انقلاب اسلامی که شب گذشته برگزار شد در سخنانی به مشکلات اجتماعی موجود در شهر تهران اشاره کرد و گفت: در منطقه دروازه غار (هرندی) مشکلات و‌ آسیب‌های فراوانی وجود دارد که نیاز به برنامه‌ریزی و رسیدگی دارد، البته گزارش‌هایی هم مبنی بر سکونت غیرایرانی‌ها در این منطقه وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود، این منطقه در مرکز تهران و در کنار بازار بزرگ تهران قرار دارد و نباید چنین وضعیتی داشته باشد.

وی افزود: از دیگر مشکلاتی که در جامعه شاهد آن هستیم مسأله دغدغه‌های جوانان و به ویژه ازدواج است، در حالیکه در مجلس هفتم قانون تسهیل ازدواج جوانان تصویب شد اما اکنون مشخص نیست مجالس بعدی بر اجرای این مصوبه تا چه اندازه نظارت دارند و نتیجه‌ آن چه شده است.

معاون حقوقی اسبق رییس‌جمهور در ادامه بر اهمیت کمک به توسعه و گسترش فضای کسب و کار اشاره و تصریح کرد: یکی کارهای مهمی که مجلس باید انجام دهد، این است که با مقررات زدایی از دست و پای فعالان اقتصادی فضایی را فراهم آورد که فضای کسب و کار شرایط بهتری برای فعالیت داشته باشد.

امین زاده بر حساس بودن شرایط کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در دو سال آخر دولت هستیم و ‌کار کشور نباید زمین بماند، ما اکنون فرصت آزمون و خطا نداریم، خوب است که جوانان در عرصه حضور داشته باشند اما این حضور باید به قصد کارآمدی باشد نه به قصد کارآموزی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز