خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز کمیسیون تلفیق؛

مدارس خیرساز از پرداخت حق انشعاب آب، فاضلاب، گاز و برق معاف شدند

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۲۷۸

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، وزارت نیرو مکلف شد علاوه بر نرخ آبهای شهری، از مشترکانی که بالاتر از الگو، مصرف می کنند، مبلغ ۲۰۰ ریال دریافت و درآمدهای حاصله را برای آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری هزینه کند.

به گزارش ایلنا، هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه، ادامه تبصره های درآمدی لایحه بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، مدارس خیرساز از پرداخت حق انشعاب آب، فاضلاب، گاز و برق معاف شدند و این مصوبه پیشنهادی به بند (م) تبصره ۶ این لایحه الحاق شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق برای معافیت مدارس خیرساز، تعداد زیادی از خیرین مدرسه ساز اقدام به ساخت مدارس جدید کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور تصریح کرد: بر اساس بند (ب) تبصره (۶) لایحه بودجه سال آینده، وزارت نیرو مکلف شد که از طریق شرکت های آب و فاضلاب شهری در سراسر کشور، علاوه بر نرخ آبهای شهری، از مشترکانی که بالاتر از الگو، مصرف می کنند، مبلغ ۲۰۰ ریال دریافت و درآمدهای حاصله را برای آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری هزینه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز