خبرگزاری کار ایران

قوامی در جمع خبرنگاران:

بررسی‌ بودجه در کمیسیون تلفیق تا اواخر دی ماه به اتمام می‌رسد/ در جلسات کمیسیون امکان استفاده از تلفن همراه وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۱۶۰

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: تلاش کمیسیون این است تا آنجا که امکان دارد بودجه با کیفیتی بسته شود که دارای آثار مثبتی برای خروج از رکود در سال ۹۹ باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی قوامی با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق گفت: در اولین جلسه خود آئین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق را در ۱۶ ماده تصویب کردیم. در این آئین‌نامه داخلی درباره نحوه حضور اعضا، نحوه بررسی کلیات، نحوه رأی‌گیری و غیره بحث و بررسی صورت گرفت که در نهایت تصویب شد.

وی با اشاره به جلسه هیات‌ رئیس کمیسیون تلفیق گفت: فردا سه‌شنبه در دو نوبت و همچنین روز چهارشنبه کمیسیون تلفیق تشکیل جلسه خواهد داد و در هفته جاری کلیات بودجه رأی‌گیری خواهد شد. اما از هفته آینده کمیسیون تلفیق در سه شیفت جلسه خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ادامه داد: درآمدها با حضور کارشناسان، نمایندگان دولت، مرکز پژوهش‌ها، اتاق ایران و غیره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قوامی گفت: تلاش کمیسیون تلفیق این است که به نحوی برنامه‌ریزی کند تا در مرحله اول یعنی ۲۰ دی ماه و اگر نیازمند زمان بیشتری بودیم تا اواخر دی ماه بررسی‌ها به اتمام برسد و گزارش را به صحن علنی بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: بنا شد که اعضای کمیسیون تلفیق تلفن‌های همراه خود را تحویل دهند؛ به نحوی که در جلسات کمیسیون تلفیق امکان استفاده از تلفن همراه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امروز مهلت کمیسیون‌ها برای ارائه پیشنهادات خود به کمیسیون تلفیق است، گفت: بخشی از اصلاح ساختار بودجه توسط دولت انجام شده اما تمام آن در لایحه وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: این کمیسیون از این منظر هم به بودجه نگاه می‌کند و در بخش هزینه‌ها، درآمدهای پایدار و غیره تلاش کمیسیون این است تا آنجا که امکان دارد بودجه با کیفیتی بسته شود که دارای آثار مثبتی برای خروج از رکود در سال ۹۹ باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز