خبرگزاری کار ایران

ابطحی در تذکر شفاهی:

ورود قوه قضائیه به آشفتگی بازار کالاهای اساسی ضروری است/ جلوی فروش محصولات تراریخته گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۴۱۸

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با انتقاد از وجود آشفتگی در بازار کالاهای اساسی گفت: رئیس قوه قضائیه باید به وضعیت کسانی که باعث آشفتگی در بازار کالاهای اساسی مانند شکر و برنج شده‌اند، رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدمحمدجواد ابطحی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه،۱۴ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: با توجه به گسترش جمعیت و بروز مفاسد و جرائم مختلف، در شرایط کنونی نیاز به افزایش پاسگاه و کلانتری در منطقه بسیار احساس می‌شود به طوری که در شهرستان خمینی شهر امروز به ۴ کلانتری جدید نیاز داریم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره واردات محصولات تراریخته گفت: در شرایط کنونی موضوع توزیع و فروش محصول سیب زمینی تراریخته در بازار مطرح شده که قطعاً وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی باید از عرضه این محصولات جلوگیری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد دستگاه قضا گفت: رئیس قوه قضائیه باید به وضعیت کسانی که باعث آشفتگی در بازار کالاهای اساسی مانند شکر و برنج شده‌اند، ورود کند و این مسئله بسیار ضروری است زیرا ریشه‌ این کار در شاخه معاونت بازرگانی داخلی شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران بوده و گزارش‌های حسابرسان مستقل و بازرسان قانونی نشان‌دهنده آن است که وضعیت در این بخش بسیار نامطلوب بوده و قوه قضائیه باید به این مسئله رسیدگی جدی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز