خبرگزاری کار ایران

تکریم و معارفه جمعی از معاونین و مدیران سازمان پزشکی قانونی کشور / مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۱۸۲

مراسم تودیع و معارفه معاونین و برخی مدیران سازمان با حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور برگزارشد.

به گزارش ایلنا، مراسم تودیع و معارفه معاونین و برخی مدیران سازمان با حضور مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور صبح امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه برگزارشد.

در این مراسم که در حاشیه جلسه شورای مدیران سازمان برگزار شد،رضا حاج منوچهری به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، مسعود قادی پاشا به معاونت پزشکی و آزمایشگاهی و امیرحسین مهدوی به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی سازمان منصوب شدند.

همچنین مهدی فروزش به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران و مهدی نورایی به عنوان سرپرست اداره حقوقی سازمان منصوب شدند.

بر اساس این گزارش در این جلسه رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن قدردانی از مدیران و معاونین سازمان در مسئولیت‌های قبلی و آرزوی موفقیت برای آنان در سمت‌های جدید، خواستار توجه به برنامه‌های کوتاه و بلند مدت ارائه شده از سوی معاونین برای پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف سازمان شد و گفت: تبیین چالش ها، مشکلات و معضلات کلان سازمان، تدوین اهداف کمی و قابل سنجش کلان و استانی و تدوین برنامه جامع سازمان و برش استانی آن از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که هر سه معاونت باید در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: انتظارات مقام معظم رهبری از قوه قضاییه باید سرلوحه فعالیت‌ها در کارهایمان در سازمان قرار گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به مردمی، انقلابی و ضد فساد بودن اشاره کرد.

مسجدی استفاده از همه ظرفیت‌های سازمان، حفظ حریم و جایگاه سازمان و معرفی درست سازمان به عموم جامعه و نخبگان را از دیگر موضوعات مورد توجه عنوان کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین مسئولیت ها، اولویت بندی‌ها و اهداف هر یک از معاونت‌ها را به صورت جداگانه تشریح و تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق و استفاده از همه ظرفیت‌ها باید در جهت تحقق اهداف برای خدمت رسانی بهتر به مردم و تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع تلاش کرد و توجه داشت که همه ما در این سازمان اعضای یک خانواده هستیم و با حرکت در مسیر درست به موفقیت جمعی دست خواهیم یافت.

در این جلسه همچنین هر یک از مدیران ضمن ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات و فعالیت‌های خود در دوران تصدی مسئولیت پیشین، اظهار امیدواری کردند در جایگاه‌های جدید نیز بتوانند به بهترین شکل ارائه خدمت و در جهت تحقق اهداف سازمان تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز