خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت و درمان سپاه:

خدمات بهداشتی درمانی سپاه در ایام اربعین به زائران ایرانی و غیرایرانی ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۵۸۱

سردار عبداللهی گفت: خدمات بهداشتی درمانی سپاه به زائران ایرانی و غیرایرانی در مسیر شهر نجف تا کربلا، داخل شهرهای نجف و کربلا، نواحی مرزی ایران و عراق و همچنین چند شهر عراق ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه در گفت‌وگویی اظهار کرد: معاونت بهداشت و درمان سپاه نسبت به سال گذشته برنامه‌ریزی کامل‌ و جامع‌تری در خصوص احداث بیمارستان‌های صحرایی و درمانگاه‌ها و پست‌های امداد در ایام اربعین حسینی خواهد داشت.

وی افزود: خدمات بهداشتی درمانی سپاه به زائران ایرانی و غیرایرانی در مسیر شهر نجف تا کربلا، داخل شهرهای نجف و کربلا، نواحی مرزی ایران و عراق و همچنین چند شهر عراق ارائه خواهد شد.

معاون بهداشت و درمان سپاه با بیان اینکه هم‌اکنون جانمایی و استقرار بیمارستان‌های صحرایی، درمانگاه‌ها و پست‌های امدادی معاونت بهداشت و درمان سپاه در ایام اربعین حسینی در حال تدوین است، گفت: آنچه تا کنون قطعی شده است این است که دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) سپاه یک بیمارستان صحرایی در شهر کربلا برپا خواهد کرد و به زائران در حوزه‌های مختلف خدمات ارائه خواهد داد.

سردار عبداللهی در پایان تصریح کرد: امیدواریم اربعین امسال باشکوه‌تر از سال گذشته عمل کنیم تا در حوزه بهداشت و درمان دغدغه‌ای برای زائران اربعین حسینی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز