خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

برای حفاظت از آمریکا، از برجام خارج شدم

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۴۷۸

رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر به بیان اظهارات بی‌اساس در مورد ایران پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از اِی‌بی‌سی نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی اخیر خود در مورد ایران گفت: من در واقع  برای حفاظت از آمریکا، از برجام خارج شدم. بعد از خروج از برجام ما شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کردیم و اکنون می‌توانم بگویم که ایران نسبت به دوره قبل از ریاست جمهوری من بسیار تغییر کرده است و تبدیل به یک کشور متفاوتی شده است. در آینده همه می‌بینیم در مورد ایران چه می‌شود. باید صبر کنیم اما چیزی که من به شما اکنون می‌گویم این است که اکنون آنها خواهان توافق جدید هستند چرا که در حال حاضر اصلا شرایط خوبی ندارند.  

ترامپ در ادامه یاوه‌گویی‌های خود در مورد ایران مدعی شد: روزی که من رئیس‌جمهور آمریکا شدم، ایران در پشت تمامی حملات تروریستی در خاورمیانه قرار داشت. در آن زمان در  ۱۸ منطقه درگیری وجود داشت که ایران در همه آنها درگیر بود و حضور داشت. کسی نمی‌داند ممکن است مناطق دیگری هم بوده است که ایران حضور داشته و کسی متوجه نشده است.

ترامپ هم چنین در مورد برجام گفت: بر اساس برجام، اوباما ۱۵۰ میلیون دلار به ایران اهدا کرد و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار را به صورت نقدی به آنها اهدا کرد. اگر بخواهم با شما صادق باشم و راستش را بگویم این پول نقد من را خیلی بیشتر از  ۱۵۰ میلیار دلار اذیت کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز