خبرگزاری کار ایران

لوبلاگ تحلیل کرد؛

آمریکا نمی‌تواند ایران را تسلیم کند/ تهران یاد گرفته چگونه بدون آشوب آثار تحریم را کاهش دهد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۷۵۷

لوبلاگ در تحلیلی به بررسی سیاست خارجی آمریکا در مورد ایران پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از لوبلاگ، ترامپ خواهان منزوی کردن ایران است و فشار اقتصادی بر ایران را ادامه می‌دهد اما باید بداند فشار بر ایران به پیروزی منجر نخواهد شد و این یک تصور اشتباه است. ترامپ در راستای تاکید بر اشتباهات گذشته خود اکنون با اصرار به فشار بر ایران مرتکب اشتباه احمقانه دیگری شده است.

اکنون و در ماه‌های گذشته همه متوجه شده‌اند که سیاست دولت ترامپ برای شکست ایران از طریق فشار حداکثری، دیگر جواب نمی‌دهد اما معلوم نیست چرا او به همراه جان بولتون و مایک پومپئو هنوز به اجرای این سیاست اصرار دارند. عده زیادی از افراد کابینه ترامپ هم متوجه شدند که تاکید بر این راهکار در مورد ایران جواب نمی‌دهد.

کارشناسان اقتصادی در مورد سیاست حداکثر فشار معتقدند که فشار اقتصادی بر ایران به منظور جلوگیری از رفتارهای این کشور در خاورمیانه، هیچ نتیجه‌ای دربر نخواهد داشت.

ایران در طول دهه‌های گذشته یاد گرفته با تحریم‌ها مقابله کند و می‌داند که چگونه  آثار تحریم را کاهش دهد تا در داخل کشور دچار آشوب و تشنج نشود؛ از سوی دیگر آمریکا از همراهی اروپا با خود در مورد ایران محروم و اکنون در مورد ایران تنها شده است، بنابراین نمی‌تواند ایران را تسلیم و عاجز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز