خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

قدرت و عظمت ملت ایران نشان دهنده توسعه و پیشرفت کشور است/ اقتصاد مقاومتی، نسخه شفابخش اقتصاد کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۵۱

استاندار هرمزگان در آیین ارتقاء بخش بندزرک شهرستان میناب به شهر، گفت: کشور ما به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است و توانسته ایم با ایستادگی و مقاومت، قدرت و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهیم.

به گزارش ایلنا، فریدون همتی اظهار کرد: از امروز شهرداری بندزرک رسماً افتتاح و شروع به کار می‌کند که موجب توسعه پرشتاب این بخش و شهر بندزرک می شود.

وی عنوان کرد: در هفته دولت سال جاری شاهد بهره برداری از پروژه های متعدد در مناطق مختلف کشور، از جمله در استان هرمزگان هستیم و بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان میناب نیز به بهره برداری رسید.

 همتی ادامه داد: افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها نشان می‌دهد که دولت با تمام توان در حال کار و تلاش و خدمت به مردم است.

استاندار هرمزگان افزود: تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان در حوزه اقتصادی را خنثی کند و با جدیت این امر را در دستور کار داریم.

همتی تصریح کرد: در شرایط امروز کشور، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به طور جدی در حال پیگیری است و دولت با تمام توان در حال تلاش برای به کارگیری ظرفیت ها و فرصت های داخلی است.

وی گفت: کشور ما به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است و توانسته ایم با ایستادگی و مقاومت، قدرت و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به ارتقاء مرکز بخش بندزرک به شهر، خاطرنشان کرد: از امروز شهرداری بندزرک رسماً افتتاح و شروع به کار می کند که موجب توسعه پرشتاب این بخش و شهر بندزرک می شود.

استاندار هرمزگان بیان داشت: تلاش می‌کنیم نیازهای بخش بندزرک در حوزه‌های مختلف از جمله آب، راه و دیگر بخش ها به سرعت تامین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز