خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت:

آماده تفویض اختیارات به انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۵۱

وزیر صمت گفت: در شرایط تحریمی جدید بخش خصوصی باید پرچم‌دار عبور از این شرایط و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در سومین جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق ایران بیان کرد: اگر اتاق و بخش خصوصی در این شرایط سخت تحریم، پای کار نبودند و با مشکل مواجه می شدیم و در این شرایط توان بخش خصوصی پیشران اقتصاد کشور است.

او فعال شدن تشکل‌ها و بخش خصوصی را از راهکارهای مقابله با تهاجم اقتصادی دانست و تصریح کرد: در روند فعالیت بخش خصوصی باید تسهیل ایجاد شود و در این راستا باید نقش و جایگاه اتاق در تصمیم گیری و تصمیم سازی و پیگیری امور بیشتر شود.

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه به بخش خصوصی نیاز داریم، اضافه کرد: یک الزام و ضرورت است که این بخش پای کار بیاید و در شرایط تحریمی جدید باید بخش خصوصی پرچم را در دست بگیرد.

او همچنین تأکید کرد که آمادگی تفویض اختیارات به انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی هم در تصمیم‌گیری و هم اجرا را داریم.

گفتنی است که در این جلسه آیین نامه اجرایی عضویت در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و موارد اصلاحی مورد موافقت اعضای حاضر واقع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز