خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن:

با گفتن «اراده هست ولی برنامه نیست» مخالفم

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۲۵۱

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که می‌گوییم اراده هست، ولی برنامه نیست با این موضوع مخالف هستم؛ چراکه اگر اراده باشد ما می توانیم کاری کنیم که فضایی که دربحث حوادث رانندگی به وجود می‌آید کاهش یابد، اما متاسفانه با وجود داشتن برنامه اراده کافی برای این مهم وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان در آیین آغاز به کار بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن، گفت: کسانی که با جان افراد در جاده‌ها بازی می‌کنند، نباید تنها با پرداخت جریمه بتوانند رفتار خود را ادامه دهند. اراده کافی در کاهش تصادفات جاده‌ای وجود ندارد.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: این‌که می‌گوییم اراده هست، ولی برنامه نیست با این موضوع مخالف هستم؛ چراکه اگر اراده باشد ما می توانیم کاری کنیم که فضایی که دربحث حوادث رانندگی به وجود می‌آید کاهش یابد، اما متاسفانه با وجود داشتن برنامه اراده کافی برای این مهم وجود ندارد. باید در جامعه برای جان انسان ها ارزش قائل شویم.

وی اظهار داشت: اگر برای جان انسان ها ارزش قائل شویم باید مقرراتی تنظیم کنیم که با متخلفین برخورد شایسته ای که  در برابر تخلف آنهاست انجام شود؛ از این رو  برخی از مواقع قدرت و اصلاح قانونی می‌تواند در رفع چالش‌ها و معضلات اجتماعی تاثیرگذار باشد.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر ضرورت توجه به آموزش در مدارس گفت: امروز باید شاهد حضور متولیان آموزش در این همایش میبودیم چرا که موضوع آموزش باید از کودکی در ذهن ها نهادینه شود.

پزشکیان یادآور شد: بدون شک در کنار مسائل انسانی مسائل زیرساختی از جمله مسائل فنی جاده نیز در در سوانح رانندگی تاثیرگذار است از این رو باید اصلاحات زیربنایی مورد نیاز در جاده ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز