خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور عراق:

اقدامات لازم را برای امنیت زوار ایرانی از بدو ورود تا خروج از عراق انجام می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۱۶۸

وزی کشور عراق تاکید کرد که تمام کارهای لازم را برای امنیت زوار ایرانی از بدو ورود تا خروج از کشور انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، یاسین الیاسری وزیر کشور عراق در نشست خبری یادداشت تفاهم‌نامه بین دو وزارت کشور ایران و عراق با تشکر از مهمان‌نوازی ایرانیان از هیات عراقی، اظهار داشت: هدف از این سفر به ایران بررسی ابعاد همکاری مشترک در زمینه‌های امنیتی، زوار و مسائل مرزی است.

وی افزود: امروز یاداشت تفاهم‌نامه‌ای را بین وزارت کشور عراق و ایران امضا کردیم که در آن راهکارهای ورود و خروج زوار به خاک عراق و مسائل مرزی تبیین شده است.

الیاسری با تصریح اینکه این تفاهم نامه باعث سهولت در ورود و خروج ایرانی ها به خاک عراق می شود، گفت: همچنین دروازه مرزی خسروی به سایر دروازه‌های مرزی اضافه می‌شود که باعث تسهیل در ورود و خروج و کاستن بار دیگر دروازه‌ها می‌شود.

وزیر کشور عراق تصریح کرد: وزارت کشور عراق تمام کارهای لازم را برای امنیت زوار ایرانی از بدو ورود تا خروج از کشور انجام خواهد داد.

الیاسری پایان با بیان اینکه عادل‌المهدی نخست وزیر عراق تاکید دارد که تمام امکانات برای زوار اربعین فراهم شود، اظهار داشت: دولت عراق از همه توانایی‌هایش برای برگزاری اربعین به بهترین شکل استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز