خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس دفتر رئیس‌جمهور؛

استاندار خراسان رضوی به عنوان «دبیر کارگروه ملی زیارت» منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۵۷۱

رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی آقای رزم حسینی استاندار خراسان رضوی را به عنوان «دبیر کار گروه ملی زیارت» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم محمود واعظی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای رزم حسینی

استاندار محترم خراسان رضوی

بدینوسیله در اجرای مصوبه شماره ۶۹۴۴۹/ت/۵۱۰۴۵ مورخ ۲۰/۶/۱۳۹۳ هیأت محترم وزیران به منظور توسعه، تعمیق زیارت و ترویج فرهنگ رضوی و اتخاذ تصمیمات هماهنگ در خصوص امور فرهنگی، عمرانی، زیربنایی و زیرساخت‌ها در امور زائران در مقیاس ملی و بین‌المللی و با عنایت به سوابق ارزشمند جناب‌عالی که از خدمتگزاران و مروجان فرهنگ رضوی می‌باشید به عنوان «دبیر کارگروه ملی زیارت» منصوب می‌شوید.

نظر به اینکه مقرر است دبیرخانه دائمی کارگروه در آن استانداری مستقر شود، انتظار دارد با برگزاری مستمر و منظم جلسات به منظور اتخاذ تصمیمات هماهنگ، ساماندهی و تدوین سیاست‌های راهبردی حوزه‌های فرهنگی، رفاهی، زیربنایی و تسهیل امور زائران در مقیاس ملی و بین‌المللی گام‌های مثبت و مؤثری بردارید.

توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

محمود واعظی      

رئیس دفتر رئیس جمهور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز