خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا خبر داد:

درگیری رزمندگان سپاه کردستان با یک تیم تروریستی ضدانقلاب/ شهادت یک پاسدار شهید و هلاکت تعدادی تروریست

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۷۰۲

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه از درگیری رزمندگان سپاه کردستان با یک تیم تروریستی ضدانقلاب خبر داد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: صبح امروز پاسداران مرزدار سپاه بیت‌المقدس کردستان در منطقه هوار ژونین دله‌مرز در شهرستان سروآباد با یک تیم تروریستی از گروهک‌های ضدانقلاب که قصد نفوذ و انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی داشتند روبرو و پس از شناسایی دقیق موقعیت آنان درگیر می‌شوند.

این اطلاعیه می افزاید:در این درگیری تعدادی از تروریست ها‌ به هلاکت رسیده و شمار دیگری از آنها نیز زخمی و متواری شدند.

 این اطلاعیه با اعلام اینکه در این درگیری  مقدار قابل‌توجهی سلاح ،مهمات و آذوقه تروریست ها  منهدم و یابه دست نیرو‌های سپاه افتاده است ،خاطر نشان کرده است: در این درگیری، سیدهادی اجاق از نیرو‌های سپاه کردستان زخمی شد که در حین انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و عملیات تعقیب و جستجو برای یافتن بقایای این تیم تروریستی در منطقه ادامه دارد.

 گفتنی است پیکر پاک شهید اجاق فردا شنبه ساعت ۱۱ صبح از مقابل سپاه قروه تشییع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز