خبرگزاری کار ایران

زرآبادی در تذکری:

۱۳۷ نفر از پرسنل عوارضی بیکار شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۵۵۶

نماینده اصلاح طلب مردم قزوین گفت: ۱۳۷ نفر از پرسنل عوارضی بیکار شده‌اند و در حال حاضر برنامه‌ای برای آنها ارائه نشده است.

به گزارش ایلنا، سیده حمیده زرآبادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: هر چند که الکترونیکی کردن بسیار مفید و مورد تأیید است ولی از زمانی که عوارضی‌های قزوین الکترونیکی شده است، به دلیل بی‌برنامگی، بی‌تدبیری و بی مسئولیتی، ۱۳۷ نفر از پرسنل عوارضی بیکار شده‌اند و در حال حاضر برنامه‌ای برای آنها ارائه نشده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت بیان کرد: در شرایط تنگنای مالی که در دولت وجود دارد، بیمارستان خیریه رحیمی که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ارزش دارد با نظر هیأت مدیره بیمارستان تصمیم گرفته شده به دولت واگذار شود و بیش از صد هزار نفر از مردم شهرستان البرز از خدمات دولتی بهره‌مند شوند. با بی‌تدبیری و کارشکنی ریاست دانشگاه علوم پزشکی قزوین این کار تا به امروز انجام نشده است.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: با توجه به اینکه در کنکور امسال سوالات دانش آموزان نظام قدیم و نظام جدید متفاوت بوده است، این موضوع باید با قید فوریت، جلسه فوق‌العاده‌ای برای شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل شود و تصمیمی اتخاذ شود که دانش آموزان بتوانند از نتیجه عادلانه برخوردار شوند و در این یک سالی که زحمت کشیده‌اند و تلاش کرده‌اند، نتیجه آن را ببینند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر به رئیس جمهور افزود: آقای رئیس جمهور رفتار دوگانه سازمان محیط زیست را چطور توجیه می‌کند، هزاران تُن پسماند خطرناک وارد قزوین می‌شود و دشت قزوین و باغستان‌های بی‌بدیل و محیط زیست قزوین را تهدید می‌کند و در مقابل آن سکوت می‌شود.

زرآبادی ادامه داد: از سوی دیگر اجرای پروژه راه قزوین – الموت – تنکابن که پس از ۱۴ سال هنوز به بهانه حفاظت از محیط زیست متوقف می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان مطرح کرد: آقای لاریجانی؛ قوانینی داریم که باید در دولت برای آن آیین‌نامه نوشته شود، متأسفانه دولت این آیین‌نامه‌ها را نمی‌نویسد و در حال حاضر انبوه قوانین مانده‌اند.

علی لاریجانی درپاسخ به تذکر این نماینده گفت: بله هیأت نظارت این موضوعات را پیگیری می‌کند، موارد دیگر را هم که مد نظر شما است یادداشت کنید تا پیگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز