خبرگزاری کار ایران

زرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

بازهم شاهد استیضاح وزرا در روزهای آینده خواهیم بود/ امیدوارم حرکات غیراخلاقی نمایندگان تکرار نشود

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۴۳۰

یک عضو فراکسیون امید با بیان اینکه در روزهای آینده بازهم شاهد استیضاح و سوال از رئیس‌جمهور خواهیم بود،‌ بیان کرد: شاید در استیضاح وزرای کشور و اقتصاد که نگاه غیرسیاسی روی آن کمتر وجود دارد شاهد این رفتاها نباشیم اما هنگام سوال از رئیس جمهور قطعا نگاه سیاسی و جناح‌بندی وجود دارد که امیدوارم این حرکات را تکرار نکنند.

سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره حواشی به وجود آمده در روز استیضاح وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، گفت: حرمت و شأن مجلس را خود نمایندگان باید حفظ کنند، اتفاقاتی که روز جلسه استیضاح آقای ربیعی افتاد قطعا مورد تأئید هچ فرد و جریانی  نیست. 

نماینده مردم قزوین در دهمین مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار و سخنان برخی از نمایندگان در روز استیضاح وزیر کار گفت: شأن و جایگاه مجلس هم متزلزل شد و فکر می‌‌کنم هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان باید به این موضوع ورود پیدا کند، زیرا افراد در آن جلسه صحبت‌هایی را بر زبان آوردند که در شأن خانه ملت نبود.

وی در خصوص ورود فراکسیون امید برای پیگیری اتفاقات روز استیضاح ربیعی، بیان کرد: ذکر یک نکته  ضروری است،‌ نمایندگانی که روز استیضاح وزیر کار سخنان غیر اخلاقی عنوان کردند عضو فراکسیون امید نبودند؛ فقط آقای پزشکیان که خودشان هم مورد اتهام قرار گرفت عضو این فراکسیون بود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معتقدم در حق آقای پزشکیان بی انصافی شد و فراکسیون امید از طریق هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری خواهد کرد. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا فراکسیون امید بعداز جلسه استیضاح بیانیه و یا حمایتی از آقای پزشکیان صادر نکرد، بیان کرد: ما در فراکسیون برای موارد مختلف رأی‌گیری می‌کنیم اگر نظر اکثریت مثبت بود اعلام می‌کنیم اگر اکثریت منفی باشند تصمیم‌گیری را بر عهده خود افراد می‌گذاریم.

زرآبادی تاکید کرد: معتقدم در روز استیضاح به هر مطلبی پرداختند اما به عملکرد وزیر و محورهای آن اشاره‌ای نکردند و موضوعاتی که مطرح شد به هیچ عنوان در مورد استیضاح نبود.

وی بابیان این‌که ما در روزهای آینده بازهم شاهد استیضاح و سوال از رئیس‌جمهور خواهیم بود،‌ بیان کرد: شاید در استیضاح وزرای کشور و اقتصاد که نگاه غیرسیاسی روی آن کمتر وجود دارد شاهد این رفتاها نباشیم اما هنگام سوال از رئیس جمهور قطعا نگاه سیاسی و جناح‌بندی وجود دارد که امیدوارم این حرکات را تکرار نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز