خبرگزاری کار ایران

قرائت بیانیه ۱۹۸ نماینده مجلس درباره لزوم آزادی شیخ زکزاکی

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۴۵۴

احمد امیرآبادی فراهانی امروز در صحن علنی مجلس بیانیه ۱۹۸ تن از نمایندگان مجلس درباره لزوم آزادی شیخ زکزاکی را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردی عالم و از پیروان مکتب اهل بیت با رفتار و عملکرد بسیار ارزنده خود از طریق آگاهی‌بخشی مسلمانان مسیحیان و حتی آنان که اعتقادی به دین نداشتند بیش از ۱۵ میلیون آزاداندیش، آزادی‌خواه و پیرو مکتب اهل بیت تحت یک تشکیلات عظیم با عنوان حرکت اسلامی نیجریه جمع و تربیت کرده است.

حضور همه این اقشار در راهپیمایی‌های استکبار و ظلم‌ستیز هرچند مسالمت‌آمیز نظیر روز قدس، عاشورا و اربعین آمریکا، اسرائیل و عربستان را متوجه خطر این جمعیت عظیم و ضداستکبار نموده است.

حال شیخ پس از مسمومیت بسیار وخیم و در طول دو هفته گذشته علیرغم مصرف داروهای آرامبخش بسیار قوی از شدت درد نخوابیده لذا اگر برای معالجه وی اقدام نشود خطر مرگ ایشان را تهدید می‌کند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همه کشورهای اسلامی و مجامع بین‌المللی به ویژه دولت و مجلس نیجریه می‌خواهیم تا هرچه سریع‌تر برای آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی و همسرش اقدام نموده و امکان خروج از کشور نیجریه آنان را فراهم نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز