خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

سرلشکر باقری انتصاب نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۲۷۵

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام عبادی زاده به نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان و امامت جمعه بندرعباس را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام سرلشکر محمد باقری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد عبادی‌زاده (دامت افاضاته)

با سلام و تحیات

انتصاب جنابعالی که از چهره‌های خدوم، دلسوز و برخوردار از روحیه انقلابی و زیور اخلاق به شمار می روید ، به سمت "نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس" توسط مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله‌العالی) را تبریک عرض می نمایم.

بی‌شک حضور و نقش آفرینی‌های آن روحانی مخلص و بهره منداز پایگاه اجتماعی والا در استان افتخارآمیز هرمزگان و خطه ساحلی خلیج فارس و دریای عمان، ذخیره و پشتوانه‌ای ارزنده برای موفقیت در بسط و تعمیق معارف انقلابی و اسلامی در آن منطقه حساس و انسجام و راهبری ظرفیت‌های استان در مسیر تقویت جریان انقلابی با حضور بالنده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان مومن، پرشور و آینده‌ساز و تاکید بر ارتباط و همفکری با علمای حوزه، برجستگان دانشگاه و مسئولان دولتی و اثرگذاران اجتماعی و تحقق انتظارات و توصیه‌های ولی امر مسلمین خواهد بود.

دوام توفیقات جنابعالی در این مسئولیت خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و سایه سار منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز