خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی:

نکند می‌ترسید کسانی که طعم آدامس رییس‌جمهور را می‌دانند، لو بروند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۱۵۲

نماینده اصولگرای مجلس گفت: کار ما به جایی رسیده است که عوض آن که آن کسانی که در قوه قضاییه جاسوسان را مجازات کرده تشویق کنیم اینجا آمده‌ایم آنها را محاکمه می‌کنیم .

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در پایان جلسه امروز مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی در بیان اخطاری در صحن علنی مجلس گفت: اخطار بنده بند پنج اصل سوم قانون اساسی است و بحث نفوذ است و همچنین اصل ۱۵۳ موضوع مانع شدن از سلطه و اصل ۱۵۶ که استقلال قوه قضاییه را بیان می‌کند است. همچنین اصل ۱۵۰ را اخطار دارم.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم تاکید کرد: کار ما به جایی رسیده است که عوض آن که آن کسانی که قوه قضاییه که حالا جاسوسان را مجازات کرده تشویق کنیم اینجا آمده‌ایم آنها را محاکمه می‌کنیم .

 

این عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: دری اصفهانی فردی است که جاسوس بوده و محکوم شده و همین یک نفر فقط در هیات مذاکره‌کننده برجام نبوده بلکه سه نفر دیگر هم بوده‌اند و فیلم دوتابعیتی‌ها هم که پخش شد نشاندهنده بحث نفوذ بود. فیلم گاندو هم مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: شما بگویید صحت دارد یا ندارد چرا رگ گردن خود را باد می‌کنید که چرا پخش می‌شود؟  فیلم گاندو چه به روز شما آورده که این قدر هراسان هستید؟

در این هنگام بلندگوی این نماینده مجلس قطع شد و مصری که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: کسانی که قطع کردند کار خیلی اشتباهی کردند.

مجددا بلندگوی حاجی دلیگانی وصل شد و گفت: نکند می‌ترسید کسانی که طعم آدامس رییس‌جمهور را می‌دانند هم لو بروند.

مصری خطاب به حاجی دلیگانی گفت: شما گفتید یک دقیقه و بنده به شما تذکر آیین نامه‌ای می‌دهم چون یک دقیقه وقت خواستید .

حاجی دلیگانی گفت: بنده هم دیگر صحبت نمی‌کنم.

رییس مجلس گفت: جلسه بعدی مجلس ۸ صبح فردا سه شنبه یکم مردادماه ۱۳۹۸ ادامه دستور هفتگی را خواهیم داشت و پایان جلسه را اعلام می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز