خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

حاجی دلیگانی: لاریجانی هرجا که بخواهد مجلس را دور می‌زند/ مصری: گاهی منظور خاصی پشت کلام نمایندگان نیست

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۷۴۲

یک عضو کمیسیون برنامه و یودجه مجلس عنوان کرد: آقای لاریجانی هرجا که بخواهند مجلس را دور می‌زنند، در متن گزارش اموال نامشروع آمده که اموال ثروتمندان و مال اندوزان که از فقرا گرفته شده به فقرا برگردانده شود، متاسفانه با روال انجام گرفته نگذاشتند که این موضوع تصویب شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی احمد بیگدلی، با اشاره به تذکر آقای حاجی دلیگانی گفت: هیات رئیسه باید ترتیب تذکرات را رعایت کند، متاسفانه صحبت هایی در صحن مطرح شد که درست نبود در صورتی که ما نماینده ۸۰ میلیون نفر هستیم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر یک روز صدای مجلس را از رادیو قطع کنند مشخص می شود که چه کسانی نظر کارشناسی درباره مصوبات مطرح و چه کسانی برای اینکه صدایشان شنیده شود، صحبت می کنند. نمایندگان باید شأن مجلس و یکدیگر را حفظ کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در ادامه با استناد به ماده ۷۵ آئین نامه داخلی مجلس، گفت: آقای لاریجانی هرجا که بخواهند مجلس را دور می زنند، در متن گزارش اموال نامشروع آمده که اموال ثروتمندان و مال اندوزان که از فقرا گرفته شده به فقرا برگردانده شود، متاسفانه با روال انجام گرفته نگذاشتند که این موضوع تصویب شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: عجله در بررسی برخی از موارد درست نیست زیرا عجله کار شیطان است، این کار در برجام هم طی ۲۰ دقیقه انجام گرفت و وضعیت کشور را به شکل کنونی رساند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر این نمایندگان گفت: تذکر آئین نامه ای حق نمایندگان است اما نباید موضوعات خارج از پیشنهاد مطرح شود، گاهی نیز مواردی در کلام نمایندگان مطرح می شود که قطعا منظور و مقصود خاصی پشت آن نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز