خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکر شفاهی؛

برخی از بازنشستگان از در بیرون رفته و از پنجره وارد شدند /دولت در حذف یارانه ثروتمندان عصای احتیاط به دست گرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۸۶۲

نماینده مردم محلات بیان کرد:قانون منع به ‌کارگیری بازنشستگان به خوبی اجرا نمی‌شود و برخی از بازنشستگان از در بیرون رفتند و از پنجره وارد شدند و شغل دیگری گرفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز (علیرضا سلیمی با بیان این که دولت به بسیاری از قوانین مصوب مجلس توجهی نمی‌کند، گفت: برای مثال حذف یارانه ثروتمندان، قانون است اما دولت هیچ‌گونه توجهی به اجرای این قانون نکرده و به مجلس گزارشی در این باره ارائه نداده است.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در این خصوص عصای احتیاط به دست گرفته چرا که نیاز به رأی دارد و به هیچ‌وجه در این زمینه گامی برنداشته و هیچ اقدامی نیز در جهت اجرای قانون حذف حقوق‌های نجومی انجام نمی‌دهد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر قانون منع به ‌کارگیری بازنشستگان به خوبی اجرا نمی‌شود و برخی از بازنشستگان از در بیرون رفتند و از پنجره وارد شدند و شغل دیگری گرفتند.

سلیمی با اشاره به اینکه طبق قانون مجلس، هیچ فردی نمی‌تواند دوشغله باشد، گفت: متأسفانه در برخی بخش‌ها به ویژه فدراسیون‌ها، تعداد افراد دوشغله بسیار زیاد است و دولت توجهی به اجرای این قانون مجلس نمی‌کند. همچنین طرح رتبه‌بندی فرهنگیان تاکنون اجرا نشده و دولت توجهی به هوشمندسازی مدارس که در قانون آمده است، نمی‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز