خبرگزاری کار ایران

خجسته در گفت‌وگو با ایلنا:

این روزها سودجویان به آسانی دزدی می‌کنند/ مسئولان اگر پول نیست و نمی‌توانند مملکت را اداره کنند، کنار بروند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۴۱۵

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حاکمیت و دولت موظف هستند که معیشت مردم را تامین کنند و مشکلات را از سر راه بردارند. مسئولان اگر پول نیست و نمی‌توانند مملکت را اداره کنند، کنار بروند

امیر خجسته در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره مطرح شدن افزایش میزان یارانه نقدی گفت: بارها در مجلس صحبت شد که باتوجه به تورم، یارانه‌ها هم باید افزایش پیدا کند و ما باید این کار را مدیریت کنیم اما نشد، مجلس و دولت هیچ کدام کاری انجام ندادند.

وی ادامه داد: مگر می‌شود پیر زن و پیر مردی که کسب و کاری هم ندارد و تمام سرمایه‌شان همین یارانه است با این تورم زندگی‌شان را اداره کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: باید کار کارشناسی صورت گیرد که باتوجه به تورم هر فرد چه مقدار باید یارانه دریافت کند. این صحبت‌ها تبلیغاتی نیست و از شعار نمی‌گویم نیاز واقعی مردم باید برطرف شود.

وی تاکید کرد: حاکمیت و دولت موظف هستند که معیشت مردم را تامین کنند .

خجسته با بیان این که دولت باید یارانه افراد پردرآمد را حذف کند، عنوان کرد:  افرادی که در روستاها زندگی می‌کنند و درآمد درستی هم ندارند باید تحت پوشش قرار دهیم. دولت،‌ حاکمیت و مجلس موظف هستند مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند.

وی ادامه داد: اگر پول نیست، نمی‌توانند مملکت را اداره کنند کنار بروند و بگذارند دیگران بیایند باید تعارف را کنار بگذاریم اما حالا که مسئولیت پذیرفته‌اند باید مشکلات مردم را حل کنند.

نماینده مردم همدان در دهمین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دولت با مشکل نقدینگی رو به رو است و برای پرداخت یارانه نقدی که در حال حاضر به افراد می‌دهد با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند،‌ چگونه می‌تواند یارانه را در این شرایط افزایش دهد گفت: گام نخست این است که ابتدا یارانه پر درآمدها حذف شود.

وی ادامه داد: مگر ما صد میلیارد دلار مازاد افزایش فروش نفت را نداریم،‌ دست دزدها را قطع کنند و پول بیت‌المال را از آن‌ها بگیرند.

خجسته خاطرنشان کرد: در گمرک چه خبر است ؟ بالای ۳۰ میلیارد دلار قاچاق وجود دارد بعد می‌گویند ۱۵ میلیارد قاچاق داریم باید مقابل این‌ها گرفته شود.

وی تاکید کرد: این روزها سودجویان بسیار آسان دزدی می‌کنند اما نمی‌توانیم برای مردمی که جون و خون دادند کاری کنیم. باید مدیریت داشته باشیم. می‌گویند پول نیست چرا هست این آقایان از کجا آورده‌اند؟ هزار کانتینر کالای قاچاق وارد می‌شود باید جلو این دزدی‌ها گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز