خبرگزاری کار ایران

محمودی شاه نشین در بیان تذکری:

دولت باید تدبیری درباره افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن اتخاذ کند

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۴۴۸

نماینده مردم شهریار گفت: من با توجه به حقیقت موضوع افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن به خصوص رهن و اجاره آن تذکر جدی به دولت دارم که باید تدبیر مناسبی را در این خصوص اتخاذ کنند.

به گزارش ایلنا، محمد محمودی شاه نشین در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزارت نیرو درباره شرکت‌های آبفای روستایی و شهری، گفت: ضمن اینکه از همه تلاش‌های شرکت‌های آبفای روستایی و شهری استان تهران تشکر می‌کنم اما متذکر می‌شوم که بدون داشتن یک برنامه جامع و استفاده از منابع آب‌های سطحی بلندی‌های شمال استان تهران و البرز، مشکل آب شرب سالم و با کیفیت و پایدار در این مناطق امکان‌پذیر نیست.

نماینده مردم شهریار، قدس، ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون مناطق امیریه، دیره، مصطفی خمینی، شاهدشهر، بخش‌هایی از شهر اندیشه، روستاهای غرب شهرستان شهریار و روستاهای اخترآباد و صفادشت، بخش‌هایی از ملارد علیرغم تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان محلی، از کمبود آب و قطعی مکرر آن رنج می برند.

وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که آب شرب سالم و پایدار حق شرعی و قانونی انسانی هر شهروند ایرانی است، به خصوص آنهایی که سال‌های سال از آب رودخانه‌های دائمی و فصلی حقابه داشته‌اند.

محمودی شاه نشین در تذکر دوم خود مطرح کرد: من با توجه به حقیقت موضوع افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن به خصوص رهن و اجاره آن تذکر جدی دارم به دولت که باید تدبیر مناسبی را در این خصوص اتخاذ کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی‌توجهی دولت و عدم اقدام و عکس‌العمل مناسب و نداشتن برنامه میان مدت و بلند مدت برای تأمین مسکن جوانان و مردم، ناامیدی و ناکارآمدی دولت را در این بخش اثبات می‌کند.

وی تأکید کرد: در این راستا از اتحادیه‌ها و مجامع صنفی و بنگاهداران و آژانس‌های مسکن و املاک که می‌توانند در جهت کمک به قشر آسیب پذیر موثر باشند و فرهنگ کمک به مستأجران را فراهم آورند، تقاضا دارم به مسئولیت انسانی خود بیشتر توجه کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: تذکر آخر مربوط به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی است. متأسفانه ۳ پروژه‌ای که چند سال است در شهرک دانش وشهر قدس و در تهاتر با معابر اصلی رها شده است، مانده و برای مردم مشکل ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز