خبرگزاری کار ایران

سوال نماینده لارستان از حجتی؛

وزارت کشاورزی به تعهدات خود در قبال بذرکاران گندم و جو عمل کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۹۴۶

جمشید جعفرپور طی سوالی از محمود حجتی خواستار توضیح درباره علل بی توجهی وزارت جهاد کشاورزی در قبال بذرکاران «گندم» و «جو» شد.

به گزارش ایلنا، جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان در مجلس شورای با استناد به ماده (۲۰۷) آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از هیأت رئیسه پارلمان درخواست کرد تا درخواست سوال وی از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را پیگیری کند.

بر اساس این گزارش خلاصه سوال رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

- دلیل عدم پرداخت تعهدات وزارتخانه به شرکت‌های تولیدکننده بذر گندم و جو، و در نتیجه خطر ورشستگی شرکت‌های تولیدکننده و به مخاطره افتادن تولیدات استراتژیک گندم به دلیل کمبود بذر اصلاح شده و همچنین بیکاری بیش از چند هزار کارگر دائمی و فصلی چیست؟

گفتنی است، در متن کامل سوال نماینده مردم لارستان در بهارستان آمده:

علی‌رغم انجام تعهدات شرکت‌های تولیدکننده بذر گندم و جو، دولت به تعهدات متقابل خود عمل ننموده و شیوه پرداخت نهایی آنچنان که در خصوص مطالبات سال ۹۵ در سال ۹۷ صورت گرفت، نمی‌تواند موثر باشد. زیرا در شرایط کنونی اقتصادی، پرداخت تهاتری بدون صرفه و توجیه مالی می‌باشد.

لذا باید به صورت فوری نسبت به انجام تعهدات دولت در قبال زحمتکشان حوزه کشاورزی اقدام و از روش‌های بدون توجیه در پرداخت مطالبات اجتناب نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز