خبرگزاری کار ایران

در بیانه‌ای مطرح شد؛

درخواست موتلفه برای دستگیری هرچه سریع‌تر قاتل امام جمعه کازرون

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۱۸۷

حزب موتلفه اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای خواستار دستگیری هرچه سریع‌تر عوامل قتل مرحوم حجت‌الاسلام‌ محمدخرسند امام جمعه کازرون و عضو شورای مرکزی این حزب و روشن شدن ابعاد این جنایت برای افکار عمومی شد.

به گزارش ایلنا،‌متن اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا الیه راجعون

حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و امام‌جمعه تلاشگر کازرون در سحرگاه ۲۳ رمضان در حالی که از مراسم معنوی احیا بازمی‌گشت؛ به شهادت رسید.

این جنایت علیه یک روحانی پاکباخته و مجاهد در راه ارزش‌های اسلامی و مدافع حقوق مردم که سابقه جانبازی در دفاع مقدس داشت و به حضور در کنار مردم و پیگیری مطالبات آنها شهره بود، بخشی از تلاش‌ها برای هجمه به انقلاب اسلامی و روحانیت پیشرو در حل مشکلات کشور است.

شهادت در ایام قدر آرزوی هر مؤمن است و شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند به این فخر و زیور آراسته گردید. بدون شک خون پاک این مجاهد راستین در راستای شهادت شهدای محراب و دیگر یاران حزب موتلفه اسلامی می‌باشد که همواره رسواگر دست‌های ناپاک ضدانقلاب و استکبار جهانی بوده است.

حزب موتلفه اسلامی ضمن تسلیت شهادت این عالم بصیر به محضر امام زمان علیه السلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و مردم شریف شهرستان کازرون و همچنین اعضای حزب موتلفه اسلامی، خواستار دستگیری هرچه سریع‌تر عوامل این جنایت و روشن شدن ابعاد آن برای افکار عمومی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز