خبرگزاری کار ایران

با تلاش نیروهای گمنام امام زمان؛

شرور مسلح جنوب کرمان به هلاکت رسید

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۶۰۵

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: شرور مسلح جنوب استان کرمان به نام خدارحم رئیسی به دست ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان به هلاکت رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، خلیل همایی‌راد گفت: شرور مسلح جنوب استان کرمان به نام خدارحم رئیسی شب گذشته توسط ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان به هلاکت رسید.

وی بیان داشت: این شرور از باقیمانده نیروهای باند آریا جاویدان بود که مدتی قبل توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در ارتفاعات جبالبارز جیرفت دستگیر شده بود و سوابق متعددی در زمینه شرارت و سرقت داشته است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان با اشاره به جنایات شرور «خدارحم رئیسی» خاطرنشان کرد: سرقت اموال و اشیاء مردم در مناطق کوهستانی مناطق عنبرآباد، رودبار جنوب و ریگان و همچنین قاچاق مواد مخدر بخشی از جرائم نام برده است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین این شرور دارای سابقه دستگیری و زندان بوده که با مصوبه شورای تامین و دستور قضایی تحت تعقیب قرار گرفته و شب گذشته در مناطق کوهستانی منطقه عنبرآباد در جنوب استان کرمان توسط ماموران اداره کل اطلاعات جنوب به هلاکت رسید و یک‌ دستگاه موتورسیکلت، یک قبضه اسلحه کلاشینکف و تجهیزات کامل انفرادی از وی کشف شده است.

همایی‌راد به آخرین موارد شرارت نامبرده اشاره کرد و بیان داشت: سرقت به عنف و النگوهای دختری از افراد محلی بوده که هنگام تردد در مسیر یکی از زیارتگاه‌های منطقه صورت گرفته و چندی قبل برای تظلم خواهی به سربازان گمنام امام زمان (عج) در جیرفت مراجعه کرده بود.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان تصریح کرد: همچنین در عملیات دیگری که شب گذشته در یکی از شهرک‌های حاشیه شهر جیرفت توسط ماموران اداره کل اطلاعات استان صورت گرفت، یک قاتل به نام «م. ک» که در اواخر اسفندماه سال گذشته اقدام به قتل شخصی به نام «ی.ا» کرده بود با انجام کار اطلاعاتی دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

وی افزود: کسانی که دست به شرارت و آزار و اذیت مردم می‌زنند، بدانند که سرنوشتی بهتر از معدوم «مختار جهش» و «خدارحم رئیسی» و امثالهم ندارند، لذا تا فرصت دارند، دست از اعمال خود بردارند و با تسلیم به محاکم قضایی از گذشته خود توبه کنند و از رأفت اسلامی برخوردار شوند و الا نیروهای انتظامی امنیتی و دادستان‌های سراسر استان کرمان مصمم هستند به شدت با آنها برخورد کرده و نظم و امنیت استان کرمان را به طور کامل تأمین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز