خبرگزاری کار ایران

فایننشیال تایمز گزارش داد؛

آمریکا درباره نارضایتی مردم ایران از حکومت دچار اشتباه محاسباتی شد/ سیاست ترامپ در مورد تهران شکست خورده‌ است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۱۳۵

فایننشیال تایمز در گزارشی سیاست‌های ترامپ در مورد ایران را شکست خورده دانست و بر مقاومت مردم ایران در این شرایط تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، فایننشیال تایمز در گزارشی نوشت:  ایران در حال حاضر از ثبات بیش‌تری برخوردار است. این موضوعی است که می‌تواند برای ترامپ که در حال اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها علیه ایران است، بسیار عجیب و غافل‌گیر‌کننده باشد.

با توجه به تاثیری که تحریم‌ها بر اقتصاد ایران گذاشته است و درحالی‌که دولت ایران تلاش می‌کند تا اوضاع اقتصادی را متعادل کند، مردم هم توانسته‌اند ثباتی را در اوضاع بی‌ثباتی پیدا کنند و بتوانند در این شرایط سخت خود را از آسیب بیشتر حفظ کنند.

مقاومت مردم ایران باعث شکست سیاست‌های آمریکا علیه ایران شده است. آمریکا درباره نارضایتی مردم از رهبران حکومت دچار اشتباهی در محاسبات شده‌ است.

آمریکا در واقع در مورد ایران و برای حداکثر فشار بر ایران از ابزار نامناسبی استفاده کرده‌ است. ایران از برجام خارج نمی‌شود و مردم ایران با تمام نارضایتی‌شان نسبت به مقام‌های خود، هرگز به ترامپ اعتماد نمی‌کنند و می‌دانند ترامپ هم کسی نیست که بتواند به آنها کمک کند و خوبی برای آنها بخواهد.

با توجه به سیاست حداکثر فشار ترامپ بر ایران و شکست این سیاست و مقاومت مردم ایران، به نظر می‌رسد تنها راه‌حل برای ترامپ، درگیری نظامی باشد. اما درگیری نظامی میان ایران و آمریکا بسیار خطرناک و روندی فرساینده خواهد داشت. در حال حاضر بهترین راه‌حل برای هر دوطرف، مذاکره است، اما مذاکره زمانی جواب می‌دهد که ایران به آمریکا نشان دهد که می‌تواند در مقابل تحریم‌ها مقاومت کند و حتی در جهت ضربه زدن به کشورهایی عمل کند که آمریکا را علیه ایران تحریک می‌کنند. در اینصورت ایران می‌تواند بدون هیچ شرطی با آمریکا وارد مذاکره شود.

البته این روند به زودی محقق نخواهد شد و نیازمند زمان زیادی است. اما با تمام شواهد باید این را پذیرفت که در نهایت ایران و آمریکا با هم وارد مذاکره خواهند شد شاید نه به زودی اما در نهایت این اتفاق رخ خواهد داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز