خبرگزاری کار ایران

پمپئو:

هیچ کسی در دولت ترامپ دنبال جنگ با ایران نیست

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۱۰۳

وزیر امور خارجه آمریکا در تازه‌ترین اظهاراتش بر عدم تمایل آمریکا برای درگیری نظامی با ایران خبر داد

به گزارش ایلنا به نقل از پولتیکو، «مایک پمپئو» وزیر امورخارجه آمریکا در مورد درگیری نظامی میان ایران و آمریکا گفت: رئیس‌جمهور به دنبال جنگ نیست. من به دنبال جنگ نیستم. هیچ کسی در این دولت نیست که به دنبال جنگ باشد. اما چیزی که ایرانیان باید آن را متوجه شوند این است که آمریکا از منافع خود دفاع می‌کند.

وی در ادامه مدعی شد: کشورهایی مانند لبنان، سوریه، عراق و یمن را ببینید. ایران عامل مخرب این کشورها است. جاهای زیادی وجود دارد که ایران نقش مخربی در آنها ایفا می‌کند.

پمپئو در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد: ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است ولی ما به آن‌ها اجازه نخواهیم داد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کنند و ما نمی‌گذاریم برنامه موشکی خود را ادامه دهند . ما در حال تلاش برای رسیدن به چنین اهدافی هستیم و تا کنون هم موفق بوده‌ایم.

وی در ادامه مدعی شد: ایران چهل سال است که از تروریسم حمایت می‌کند آنها هدف نابودی آمریکا و اسرائیل را دارند ما می‌خواهیم بدانیم که این اقدامات پایان می‌پذیرد. ما در حال مقابله با اقدامات ایرانیم طبیعی است که تلاش ما به ایجاد تنش منجر شود ما وقتی روی کار آمدیم دولت قبلی با یک توافق بد پول زیادی به ایران تقدیم  کرده بود و ایران از آن پول برای اهداف مخرب خود استفاده می‌کرد ما می‌دانیم که مزاحم اعمال و برنامه‌های ایران شده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز