خبرگزاری کار ایران

«نشنال اینترست»:

اسرائیل در مسیر مقابله با ایران تنهاست

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۶۰

نشنال اینترست در گزارشی با تاکید بر تصمیم رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران در سوریه، اسرائیل را در این مقابله تنها دانست.

به گزارش ایلنا، «نشنال‌اینترست» در گزارشی نوشت: اسرائیل مصمم  است که با نیروهای ایرانی در سوریه مقابله کند تا از این طریق بتواند نیروهای تهران را از مرزهای شمالی اسرائیل دور نگه دارد. در همین زمان روسیه هم هزاران نیروی نظامی در سوریه دارد که می‌توانند در خط نبرد حضور داشته باشند یا اگر مسکو قصد دفاع از متحد سوری خود را داشته باشد به عاملان جنگ تبدیل شوند.

در ادامه این گزارش آمده است: «چیزی که کاملا مشخص است این است که در نهایت همه مجبور به عقب‌نشینی خواهند بود چرا که ایران قصد ندارد حضور خود را در مرز سرزمین‌های اشغالی متوقف کند و روسیه هم احتمالا نمی‌تواند آن را وادار به چنین کاری کند. بنابراین این تنها اسرائیل است که مصمم به توقف ایران است و در این مسیر تنهاست. چرا که روسیه نمی‌تواند و نمی‌خواهد در جهت مقابله با ایران اقدام کند.»

«نشنال‌اینترست» در پایان نوشت: با این وجود، سیاست اسرائیل به این معنی است که  هر آنچه لازم است برای خروج نیروهای ایرانی از سوریه انجام دهد. روسیه ممکن است این موضوع را دوست نداشته‌ باشد و نمی‌تواند برای همکاری با اسرائیل اقدام کند. بنابراین مسکو همراه خوبی برای اسرائیل در مقابله با ایران نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز