خبرگزاری کار ایران

دهمرده در تذکر شفاهی:

با منشأ شایعه گرانی بنزین برخورد شود/ آستانه تحمل مردم پایین آمده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۲۵۶

نماینده مردم زابل با انتقاد از افزایش موج گرانی‌ها عنوان کرد: آستانه تحمل مردم به خصوص در قشر آسیب‌پذیر بسیار پایین آمده و دولت باید به وظیفه ذاتی خود در این حوزه عمل کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حبیب‌الله دهمرده در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان گفت: دولت برای خشکسالی بسته‌ای داد اما عملیاتی نشد و خاطره‌ تلخی از آن برای مردم استان باقی ماند.

نماینده مردم زابل تصریح کرد: در زمینه سیل، دولت در استان‌های مختلف بسته جامع و کاملی را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت ارائه کرد که خواستار تعمیم این بسته‌ها به استان سیستان و بلوچستان نیز هستیم.

وی در ادامه با انتقاد از افزایش موج گرانی‌ها عنوان کرد: آستانه تحمل مردم به خصوص در قشر آسیب‌پذیر بسیار پایین آمده و دولت باید به وظیفه ذاتی خود در این حوزه عمل کند.

دهمرده ادامه داد: جماعتی بدون مد نظر قرار دادن شرایط، شایعه گرانی بنزین را در جامعه راه انداختند و موجب تشویش افکار عمومی شدند که خلاف قانون بود و قصد داشتند عامدانه مردم را نسبت به مسئولان بدبین کنند که باید با منشأ این شایعات برخورد شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است با مفسدان اقتصادی به خصوص دانه درشت‌ها برخورد قاطع صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز