خبرگزاری کار ایران

دهمرده در تذکر شفاهی:

مردم در اثر نداشتن حداقل معیشت در حال تخلیه سیستان هستند

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۵۶۸

یک نماینده مجلس تاکید کرد: مسئولان بزرگوار مردم در اثر نداشتن حداقل معیشت در سرزمین بسیار مهم و حساس سیستان و به فرموده رهبری تنگه احد ایران، در حال تخلیه هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا حبیب الله دهمرده در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: درباره عقب‌ماندگی‌های تاریخی سیستان و بلوچستان در موضوع ضعف زیرساخت‌ها و مشکلات اشتغال و معیشت، خشکسالی، نبود راه آهن ، ریزگردها، نبود گاز و آب و مطالب متعدد دیگر تذکر و نطق نوشته شد، قول دادید ولی عملی نشد.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن اشاره به موضوع آتش سوزی در یکی از مدارس دخترانه در زاهدان، افزود: یک نمونه آن این است که ۴ گل در یک کلاس درس بر اثر نبود زیرساخت در آتش سوختند و قلب مردم شریف را به درد آوردند و باعث تألم و تأثر شدند.

دهمرده با اشاره به هزاران مرگ خاموش دیگر در استان مطرح کرد، چه کسی پاسخگوست؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: مسئولان بزرگوار مردم در اثر نداشتن حداقل معیشت در سرزمین بسیار مهم و حساس سیستان و به فرموده رهبری تنگه احد ایران، در حال تخلیه هستند.

وی  ادامه داد: برای نگهداشتن این مردم شریف هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد و آنها به حاشیه‌نشینی می‌پیوندند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه به حداقل خواست مردم سیستان رسیدگی شود، تصریح کرد: احساس همدردی با مردم منطقه سیستان و بلوچستان می‌شود و می‌گویید که برای سیستان باید کاری کرد، ولی عملی صورت نمی‌گیرد. چرا بررسی نمی‌شود که مردم در چه شرایطی به سر می‌برند. برای خشکسالی دستور دادید ولی آیا بررسی شد که چند درصد از این کار اجرایی و عملیاتی شده است؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز