خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

حاجی‌صادقی درگذشت مادر شهیدان طهرانی‌مقدم را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۱۴۸

نماینده ولی فقیه در سپاه،‌ در پیامی درگذشت مادر شهیدان طهرانی‌مقدم را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در پی درگذشت مادر شهیدان حاج‌علی و حاج‌حسن طهرانی‌مقدم، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام  نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیت محترم شهیدان طهرانی مقدم

"کل من علیها فان"

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

خبر تاسف بار درگذشت بانوی وفادار اسلام ام الشهیدان، مرحومه مغفوره حاجیه خانوم داوود دخت جلیلی (ره) والده گرامی سرداران شهید اسلام حسن و علی طهرانی مقدم موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

آن عزیز سفر کرده به دیار باقی را همان بس که حیات طیبه اش را با تربیت فرزندان مومن، مجاهد و ولایتمدار سپری و فرزندانی را در عرصه دفاع از مکتب علوی و فاطمی عاشقانه تقدیم حضرت دوست نمود. او که عمر شریفش را در راه پایداری بر مسیر نورانی ولایت و عشق به اسلام عزیز طی نمود، سرانجام ندای "ارجعی" حضرت دوست را اجابت نمود و به سوی معبودش شتافت تا در جوار شهیدان عرش نشین خویش بیاساید و حیاتی جاودان آغاز نماید.

اینجانب فقدان آن مادر بزرگوار را تسلیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت می‌نمایم روح پاکش را در "اعلی علیین" و با حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) محشور و به خانواده مکرم و فرزندان انقلابی و ولایتمدار در سایه توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و دعای خیر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، شکیبایی و عزت و سعادت عطا فرماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز