خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر:

مردم همواره در بحران‌ها و حوادث حامی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۰۷

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، گفت: باید فعالیت ها و اقدامات جمعیت هلال احمر به صورت مستمر اطلاع رسانی شود و تنها به یک بازه زمانی مشخص بسنده نشود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین معزی در جلسه جمع بندی طرح نوروزی همایش مدیران ستادی و استانی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در ایام نوروز از سوی جمعیت هلال احمر فعالیت های گسترده ای انجام شد، گفت: نوروز امسال سرکشی های متعدد و دید و بازدیدهای بسیاری در مناطق مختلف استان تهران داشتم که از جمله آن می توان به سرکشی به خانواده های نیازمند، خانواده معظم شهدا، دیدار با بیماران در سرای احسان اشاره کرد.

وی افزود: همین که مردم بدانند همواره در بحران ها و حوادث حامی دارند و به آنها کمک می شود، برای شان قوت قلب است.

نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر با اعلام رضایت از نحوه اطلاع رسانی خدمات حمعیت هلال احمر در نوروز در رسانه ها، علی الخصوص رسانه ملی خاطر نشان کرد : جمعیت هلال احمر علاوه بر خدمات گسترده در داخل کشور، خدمات بین المللی بسیاری نیز ارائه می دهد، بنابراین ضروری است فعالیت ها و اقدامات جمعیت هلال احمر به صورت مستمر اطلاع رسانی شود و فقط مختص به یک بازه زمانی مشخص بسنده نشود.

حجت الاسلام والمسلمین معزی به اهدای موهبات، صلح و صدقات به جمعیت هلال احمر اشاره و خاطر نشان کرد : باید تمامی هدایا و مصارف آن به دقت مستندسازی شود و به اطلاع خیرین برسد تا بدانند کمک های آنها به این جمعیت در چه راهی صرف شده است.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر می تواند با شفاف سازی در زمینه کارهایی که انجام می دهد و هزینه هایی که صرف می کند، اعتماد مردمی را بیشتر جلب کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز