خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد:

در ضرب‌وشتم پدر شهید مدافع حرم، هیچ بحث نژاد‌پرستی و ملیتی دخیل نبوده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۶۵۹

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: هیچ‌گونه بحث قومیتی، ملیتی و نژاد‌پرستی در پرونده ضرب و شتم پدر مدافع حرم دخیل نبوده و متهم متواری تحت تعقیب قرار دارد.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر شمس در خصوص فضاسازی شبکه‌های مجازی در خصوص جریان ضرب و شتم پدر یکی از مدافعین حرم افغانی مقیم ایران، اظهار داشت: دو خانواده طرف مشاجره از مدتی قبل در همسایگی هم زندگی می‌کردند و در این درگیری پدر شهید مدافع حرم مضروب و به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی در خصوص علت آزادی موقت متهم این پرونده گفت: گزارش ناقص احدی از ضابطین به قاضی کشیک باعث شد تا قاضی کشیک دستور آزادی موقت متهم پرونده تا تکمیل شدن تحقیقات را بدهد که این امر باعث متواری شدن متهم پرونده گردید.

این مقام قضایی تصریح کرد: ضمن تعقیب متهم متواری این پرونده از سوی دادسرای یزد؛ برای مامورین خاطی که گزارش خلاف واقع داده بودند نیز پرونده قضایی تشکیل گردیده و با دستور  فرمانده انتظامی استان ۲ مأمور خاطی نیز از خدمت تعلیق شده اند تا به پرونده آنان رسیدگی شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، ابراز داشت: با پیگیری این مرجع و همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی هزینه های درمان مصدوم تقبل شده است و این پدر شهید در حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی مراحل درمان را طی می کند.

وی ضمن تذکر به اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی تأکید کرد:که با توجه به میزبانی چند دهه ای مردم کشورمان و بخصوص شهر و استان  یزد از اتباع کشور مسلمان افغانستان و اینکه مردم هر دو کشور در کنار هم با دشمنان مشترک در مبارزه می باشند لازم است از  طرح مطالب بی اساس که اختلاف انگیز است جداً خودداری کنند و به همه مردم این اطمینان داده می شود که به زودی این متهم متواری دستگیر و به مجازات قانونی خواهد رسید.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز