خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

دستگیری عاملان ضرب و شتم معلم یاسوجی

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۰۹۳

به گفته دادگستری یاسوج در استان کهگیلویه و بویر احمد عاملان ضرب و شتم معلم یاسوجی دستگیر شدند.

حسین حسین زاده، معلم هنرستان اقبال لاهوری شهرستان یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در تاریخ شانزدهم بهمن ماه امسال در حالی که در کلاس درس مشغول تدریس بودم  مورد حمله والدین یکی از دانش آموزان قرار گرفتهو از ناحیه بینی و چشم به شدت مجروح شدم، با دستور قاضی بازپرس شماره یک دادسرای این شهرستان عاملان این حادثه که پدر و پسر بودند  دستگیر و بازداشت موقت شدند.

حسین زاده افزود: قاضی پرونده به من گفت این موضوع  به دلیل بی‌حرمتی که به جایگاه معلم و آموزش و پرورش شده باید رسیدگی شود.
 
به گزارش ایلنا، طی درگیری لفظی بین دو دانش آموز هنرستان پسرانه اقبال لاهوری یاسوج مسئولان و معلمان این هنرستان نتوانستند این اختلاف را بین آنها حل کنند و به همین دلیل از والدین آنها خواستیم تا برای بررسی بیشتر موضوع در مدرسه حضور یابند. صبح روز حادثه والدین یکی از دانش‌آموز شامل پدر و برادرش بدون مراجعه به مدیریت دبیرستان و هماهنگی لازم به طور سرزده و ناگهانی وارد کلاس درس می شوند و به محض ورود به کلاس و مقابل دیدگان دانش‌آموزان شروع به اهانت و بی‌احترامی می‌کنند که در همین حین پدر عصبانی دانش‌آموز خاطی وارد کلاش شد و با مشت محکم به صورت معلم می‌کوبد به شکلی که بینی وی شکسته و چشمش خونریزی می‌کند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز