خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

ولایت، عامل حیات جامعه و دستیابی به حیات طیبه است

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۹۳۹

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ولایت عامل حیات جامعه و دستیابی به حیات طیبه بوده و ولایت خنثی‌کننده تمامی توطئه‌ها و ضامن حرکت در صراط مستقیم است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در آئین تکریم و معارفه فرمانده کل سپاه ولایتمداری را محور همه فضائل و ویژگی‌های انسان‌های مؤمن توصیف و تصریح کرد: ولایت عامل حیات جامعه و دستیابی به حیات طیبه است؛ ولایت خنثی کننده تمامی توطئه‌ها و ضامن حرکت در صراط مستقیم می‌باشد.

وی مهمترین عامل چهل ساله شدن انقلاب اسلامی را ولایتمداری و پیوند امت با ولایت دانست و خاطرنشان کرد: جمع‌بندی دشمنان انقلاب اسلامی این است، مادامی که امت با ولایت پیوند داشته باشد، شکست ندارد؛ از این رو مهمترین مطالبه از تمامی مسئولین در نظام جمهوری اسلامی ایران این است که تبعیت مطلق فکری و عملی از ولی فقیه را مبنا قرار داده و همگان سرباز ولایت باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تأکید کرد: این ویژگی برجسته برای پاسداران و سنگرنشینان خط مقدم انقلاب به ویژه فرماندهان عزیزی که همواره خود را سرباز ولایت می‌دارند اهمیت مضاعف دارد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه سپاه پاسداران تکلیف گرایی، روحیه انقلابی و جهادی و فرهنگ عاشورایی را بر محور ولایت فراگرفته است، گفت: به فضل الهی در گام دوم انقلاب که دوران تکامل و تحقق مطالبات مقام رهبری در منشور مهم ایشان می‌باشد و در دورانی که انقلاب اسلامی زمینه سازی نهضت ظهور را فراهم می‌کند، ولایتمداری بیش از پیش خود را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تقدیر از مجاهدت‌های صادقانه و دلسوزانه سرلشکر جعفری در دوران تصدی مسئولیت فرماندهی کل سپاه، اظهار کرد: به نمایندگی از آحاد پاسداران اعلام می‌کنم؛ تلاش می‌کنیم تا سرلشکر سلامی در فرمانبری از مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در تحقق آرمانهای انقلاب و سنگر نشینی آن توفیق بیش از پیش داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز