خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه:

صف آرایی دشمنان در مقابل ما بیانگر زنده بودن انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۷۶۳

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه ماندگاری و زنده بودن انقلاب نعمت الهی است، گفت: انقلاب اسلامی امانتی است که ماندگاری آن مرهون خون شهدا، مجاهدت و ایستادگی امت و رهبری یک راهبر و امام است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: ماندگاری و زنده بودن انقلاب نعمت الهی است.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه نعمت انقلاب اسلامی و ولایت از بزرگترین ارزش ها و هدیه الهی به مردم ایران اسلامی است اظهار داشت : انقلاب اسلامی امانتی است که ماندگاری آن مرهون خون شهدا، مجاهدت و ایستادگی امت و رهبری یک راهبر و امام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: صف آرایی و مقابله دشمنان و جبهه استکبار در مقابل انقلاب بیانگر زنده بودن انقلاب، پویایی و حرکت رو به پیشرفت آن است.

حاجی صادقی انقلاب اسلامی را الگوی جهانی برشمرد و تاکید کرد: صدور انقلاب اسلامی علاوه بر الگو پذیری ملت‌ها، الگوگیری دولت‌ها را نیز به دنبال داشته و این دلیل عمده عصبانیت و تحریم‌های آمریکایی‌ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عناصر ماندگاری انقلاب را یادآور شد و گفت: دشمنی دیرینه استکبار نیز به دلیل زنده بودن انقلاب و موفقیت و پیشرفت روزافزون این نظام الهی است.

در این آیین حجت الاسلام موسی پولادی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان معرفی و از خدمات حجت الاسلام عبدالرضا رستگار تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز