خبرگزاری کار ایران

واعظی:

دولت تا بر‌طرف شدن همه مشکلات، در کنار مردم سیل‌زده خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۴۱۱

رییس‌دفتر رییس‌جمهور نوشت: اطمینان می‌دهم که دولت تا بر‌طرف شدن همه مشکلات، در کنار مردم عزیز سیل‌زده خواهد ماند و از هیچ تلاشی برای بازسازی خرابی‌ها و جبران خسارات در حد توان فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، با پایان سفر حسن روحانی به سه استان سیل‌زده جنوب و غرب کشور، محمود واعظی در پیامی نوشت:  همزمان با ایام و اعیاد نورانی و با برکت شعبانیه و در آستانه نیمه شعبان، عید ولادت حضرت بقیه الله الاعظم و یگانه منجی عالم، حضرت مهدی (عج)، همراه با رییس‌جمهوری محترم از سه استان سیل‌زده کشور ایلام، لرستان و خوزستان بازدید کردیم. 

وی ادامه داد: : در این سه استان از نزدیک شاهد جلوه‌هایی از عظمت، بزرگواری، صبر بر مصیبت، آرامش و طمأنینه در میان مردم بودیم که به واقع وصف نشدنی و غیرقابل بیان است. این شکوه و استغناء و مناعت طبع مثال زدنی، البته وظایف و مسئولیت های دولت و مسئولان امر را نسبت به ادای دین به این مردم نجیب، شریف و سرافراز صد چندان می کند. 
وی افزود:  از صمیم قلب از مردم خونگرم هر سه استان سیل زده ایلام، لرستان و خوزستان که با وجود گرفتاری ها و خسارت های وارده، همچنان با محبت و لطف و مهربانی از خدمتگزاران خود استقبال کردند، تشکر و قدردانی می کنم.
واعظی تاکید کرد: اطمینان می دهم که دولت تا بر طرف شدن همه مشکلات در کنار مردم عزیز سیل زده خواهد ماند و از هیچ تلاشی برای بازسازی خرابی ها و جبران خسارات در حد توان فروگذار نخواهد کرد. 
رییسدفتر رییسجمهور افزود: همچنین لازم می دانم از همه آحاد ملت بزرگوار ایران که از اقصی نقاط کشور با هر آنچه داشتند صادقانه و بی‌شائبه به کمک هموطنان خود در استان های سیل‌زده شتافتند و جلوه‌های مثال زدنی از عشق و فداکاری و ایثار را به تصویر کشیدند سپاسگزاری کنم. 
واعظی در پایان با تشکر ازنیروهای امدادی حاضر در مناطق سیل‌زده گفت: لازم می دانم از همه نیروهای دولتی، غیردولتی، عمومی، نظامی، انتظامی، امدادی و داوطلب که در این ایام در خدمت هموطنان و بعضا از خانواده های خود دور بودند، نیز کمال تشکر و قدردانی را بعمل آورم.

دولت تا بر‌طرف شدن همه مشکلات، در کنار مردم سیل‌زده خواهد ماند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز