خبرگزاری کار ایران

در تماس با استانداران غرب و جنوبغرب کشور اعلام شد؛

تاکید رئیس‌جمهور بر اختصاص تمام امکانات دولتی و عمومی برای مدیریت شرایط در استان‌های سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۲۵۳

رئیس‌جمهور پس از اخذ گزارش وزیر کشور و تماس تلفنی با استانداران استان‌های غرب و جنوب کشور بر اختصاص تمام امکانات و تجهیزات دولتی و عمومی برای مدیریت نهایی سیلاب‌ها و تا اطمینان کامل از سلامت مردم در نقاط مختلف کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه دیروز و در گفت‌وگویی تلفنی با وزیر کشور و نیز تماس تلفنی با استانداران استان‌های غرب و جنوب کشور، آخرین گزارش‌ها از بارش‌ها، آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در استان‌های مختلف را بررسی کرد.

وی پس از اخذ گزارش وزیر کشور و استانداران استان‌های غرب و جنوب کشور؛ از تلاش استانداران و فرمانداران سراسر کشور به عنوان رؤسای ستادهای مدیریت بحران و همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی شامل نیروهای امدادی، سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و تشکل‌های جهادی و مردمی که با هماهنگی مشغول خدمت شبانه روزی به هموطنان هستند، تقدیر کرد.

رئیس‌‌جمهور در این گفت‌وگوهای تلفنی همچنین بکارگیری همه ظرفیت‌های فنی و رسانه‌ای را برای اطلاع رسانی دقیق و بهنگام درخصوص کانون‌های بارش و نقاط احتمالی آبگرفتگی و سیلاب، به ویژه در نقاط پایین دست سدها و حاشیه رودخانه‌ها را ضروری دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز