خبرگزاری کار ایران

برگزاری دور اول رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۳۶۸

اولین دور از رقابت‌های علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان در دانشگاه علوم قضایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دور اول رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان روز های پنج شنبه و جمعه، ۲۹ و ۳۰ فروردین در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری و با حضور تیم‌های شرکت‌کننده، اساتید راهنما و داوران رقابت برگزار شد.

در این دور از رقابت ۵۰ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور به همراه یک نفر استاد راهنما حضور داشتند که گروه‌های شرکت‌کننده متناسب با جدول زمان‌بندی اعلام شده به رقابت پرداختند. گروه‌ها در این دور از رقابت در زمان ۹۰ دقیقه‌ای همانند شورای نگهبان تشکیل جلسه داده و اقدام به بررسی مصوبات و استفساریه‌های از پیش طراحی شده توسط کارگروه محتوایی مسابقات کردند.

 این دور از رقابت با حضور سیامک ره‌پیک، سام سواد‌کوهی‌فر و نجات الله ابراهیمیان سه نفر از اعضای حقوق‌دان شورای نگهبانبرگزار شد.

همچنین در این دور از رقابت، هیات داوری چند نفره حضور داشتند که به بررسی نحوه تشکیل جلسه، رعایت تشریفات،‌کیفیت استدلالات ودر نهایت رای نهایی و مکتوب می پرداختند. داوران حضور یافته در این رقابت ، عموما از اساتید برجسته حقوق عمومی از دانشگاه های تهران، شهیدبهشتی، علامه طباطبایی، علوم قضایی و خدمات اداری،‌ امام صادق (ع) و ... بودند.

دور دوم از رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان، در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری (۵ و ۶ اردیبشهت ماه) برگزار می‌شود که در این دور از رقابت‌ها پس از جمع بندی داوران و اعلام نتایج، بیست گروه حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز