خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز ارتش

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۷۰۴

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت روز ارتش تاکید کرد که ارتش بعد از پیروزی انقلاب، قدرتمندانه در مقابل تمامی فتنه جویی‌ها چون کوهی استوار دوشادوش سایر قوا ایستاد و رادمردانه از هیچ جانفشانی فروگذار ننمود.

به گزارش ایلنا، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی آمده است: «فرارسیدن روز باشکوه و مبارک ارتش را خدمت یکایک فرماندهان، پرسنل خدوم و سربازان فداکار تبریک و تهنیت عرض نموده و به روان پاک شهدای به خون خفته‌ی ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران درود می فرستم‌.

در دورانی که دشمنان قسم خورده انقلاب نوپای اسلامی، ارتش را نشانه رفته بودند، به امر حضرت امام خمینی (ره) در 29 فروردین 1358 سنگ بنای استوار ارتش جمهوری اسلامی ایران نهاده و با این تدبیر خردمندانه توطئه های داخلی و خارجی نقش برآب شد.

بعد از پیروزی انقلاب ، ارتش ظفرمند جمهوری اسلامی ایران قدرتمندانه در مقابل تمامی فتنه جویی ها چون کوهی استوار دوشادوش سایر قوا ایستاده و به حق رادمردانه از هیچ جانفشانی فروگذار ننموده است. اوج این دلاورمردی ها در دوران دفاع مقدس می باشد که بخش عظیمی از تاریخ حماسی این دیار را به تصویر کشیده است و هنگامی که رژیم تروریستی آمریکای جنایتکار قصد خدشه دار نمودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مان را داشت با اقدامی هوشمندانه و برادرانه این دسیسه را نیز ناکام گذاشت و چه زیبا فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی ) فرمودند: « دست برادری ارتش و سپاه حرکتی زیبا پس از حرکت  زشت آمریکایی بود».

و اینک حضور مهربانانه ی بردران متدین و ولایت مدار ارتش در مناطق سیل زده به همراه سایر نیروهای لشگری ، کشوری ، اطلاعاتی و مردمی امید را در دل های پاک سیل زدگان بارورتر نموده است و مسیر خدمت گذاری به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی در گام دوم انقلاب پرصلابت و با اقتدار ادامه دارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز