خبرگزاری کار ایران

کواکبیان تذکر شفاهی:

تمامی نمایندگان مجلس از سپاه حمایت کردند

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۸۷۲

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر ضرورت وحدت در شرایط کنونی افزود: تمام نمایندگان اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل به دنبال تهیه طرح اقدام متقابل علیه آمریکا بودند.

به گزارش ایلنا، مصطفی کواکبیان در جلسه  علنی در  نوبت عصر  مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اقدام متقابل در برابر اعلام نام سپاه به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا با اشاره به سخنان حمیدرضا حاجی بابایی در این خصوص گفت: در مجلس تمامی نمایندگان اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقلان مجلس به دنبال تدوین و تهیه چنین طرحی بودند لذا برخی سخنان مبنی بر قرار دادن انحصار این طرح در اختیار عده‌ای، خلاف وحدت است.

نماینده مردم تهران افزود: همه نمایندگان مجلس از سپاه حمایت کردند و در چنین شرایطی بحث وحدت و اتحاد در میان است که برخی آن را به هم می زنند.

وی همچنین توضیح داد: در طول ۳ سال گذشته، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ۹ قانون علیه آمریکا به تصویب رسانده در حالی که در کنگره آمریکا ۴ قانون بیشتر نبوده است و فرمایش رهبر انقلاب نیز ناظر بر طرح‌هایی است که در این خصوص مطرح شده است.

وی در بخش دیگری از تذکر خود به ماده (۱۶۰) آیین‌نامه داخلی مجلس اشاره کرد که باید اولویت دستور کار مجلس در جلسه امروز را رسیدگی به جزئیات طرح اقدام متقابل در برابر اعلام نام سپاه به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا قرار می‌داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز